Egészséges életmód Egészség Egészséges nassolnivalók gyerekeknek


A gyerekek már csak ilyenek – állandóan ismételnie kell nekik azt, hogy az édességektől elromlik a foguk és a kirántott ételektől megfájdul a gyomruk.

Akkor is csak a sültkrumplit fogják ropogtatni chips-ekkel és hektoliternyi édes szörppel öblítik le. Ezek azok az ízek, amelyeket egyszerűen imádnak, ezért adjuk meg nekik amire vágynak . Csakhogy egészségesebb változatban.

Szörp? Miért ne?!

Ha megkérdezi a gyerekeket – vizet vagy szörpöt? – természetesen a szörpöt választják. A tiszta víz egészséges mivoltával mit sem törődnek, az íz a fontos! Ez megoldható egészséges változatban is,a szörp helyett kínálja őket gyümölcsteával, és tegyen bele pár darab gyümölcsöt, hogy még kívánatosabb legyen számukra. Meglepetés lesz kellemes ízével a levendula- vagy a mentatea. Készíthet nekik vízzel vagy teával higított smoothie-t is.

Csokoládé? Igen!

A gyerekek ellenállhatatlan csábítói a kekszek, csokoládék, cukorkák. Ha otthon mogyoróra vagy mézre, illetve más egészségesebb változatra cseréli fel ezeket, a nagyinál vagy a barátoknál úgyis megtalálják az utat hozzájuk. Ön nyugodtan kínáljon nekik minőségi csokoládét vagy gyümölcssalátát, s tejszínhab helyett díszítse sűrű joghurttal.

Chips? Csak tessék!

A sültkrumplit sem kell megtagadnia tőlük,hiszen olajban sütés nélkül is el lehet készíteni egy kevés minőségi olajjal a sütőben sütve! A tévé előtti nassoláshoz készítsen zöldséges chips-eket. Ehhez elég keskenyre szeletelni a burgonyát, céklát, répát, olajat csöpögtetni rá, megszórni fűszernövényekkel és „ropogósra” sütni. Kicsit sózza meg és tegyen félrebelőle magának is, mert később már nem lesz.

Oldal nyomtatása
Cikk megosztása

Cikkek

Hoppá! Az Ön által beállított szűrők nem hoztak találatot. Kérjük, módosítsa a keresési feltételeket!
90 perc